Best Blogger Tips
TopBottom TopBottom

Giclée Print stor

ΓΙΑ ΜΕΓΕΝΘΥΣΗ -CLICK- ΠΑΝΩ ΣΤΙΣ ΕΙΚΟΝΕΣ.

Τρίτη 15 Ιουνίου 2010

Αυτή είναι μια ιστοριούλα που έστειλα στο "9" και που κόπηκε γιατί δεν είχε... καλό σχέδιο(!?)। Μπορεί και να μην ξέρω να σχεδιάζω! Τι να πω? Πάντως δεν συνέβη πρώτη φορά αυτό, έχει συμβεί και δυο τρεις--φορές στο παρελθόν, καθώς και κάποιες ιστορίες μου που λογοκρίθηκαν γιατί το κείμενο δεν ήταν πρέπον! । Τέλος πάντων ο καθένας έχει το δίκιο του। Εγώ αναλαμβάνω την ευθύνη της δουλειάς μου και το περιοδικό την ευθύνη των επιλογών του। Σίγουρα δεν είναι κανείς υποχρεωμένος να τυπώνει ότι του στέλνουν , αλλά δεν έχει και νόημα να ξαναστείλω πια τίποτα αν δεν μου ζητηθεί και δεν υπογράφει συμφωνητικό. (δηλαδή ποτέ πια χε! χε! χε!). Δεν ξέρω αν θα στεναχωρηθεί κανένας από την απόφασή μου, αλλά το κεφάλαιο "9" νομίζω πως έχει κλείσει.<< -Ποτέ μην κλείνεις πόρτες >> έλεγε ο πατέρας μου, αλλά δεν τον άκουγα όταν ζούσε τώρα θα τον ακούσω?
Έχω άλλα σχεδία πάντως για το μέλλον!



κάντε klik στην εικόνα για να δείτε όλο το κόμικ

1 Comment:

  1. D.Angel said...
    Κάνε αυτό που σε εκφράζει καλλιτέχνη μου! Φιλιά πολλά

Post a Comment



για να δείτε τις προηγούμενες σελίδες klik στο "ΠΙΣΩ"

previous previous home

Giclée Print stor

 

© Panagiotis Mitsobonos 2009/20 | BARTDRIVER