Best Blogger Tips
TopBottom TopBottom

Giclée Print stor

ΓΙΑ ΜΕΓΕΝΘΥΣΗ -CLICK- ΠΑΝΩ ΣΤΙΣ ΕΙΚΟΝΕΣ.

Πέμπτη 14 Οκτωβρίου 2010





Είναι ένα γρήγορο πορτραίτο του Ανδρέα που το σχεδίασα ένα βράδυ (από αυτά τα βράδια ατέλειωτων συζητήσεων στο ΣΤΕΚΙ, γύρω από μπουκάλια ουίσκι με τον Ηρακλή, τον Δημητράκη, το Γιάννη, τον Ξενοφώντα). Τον είχα απέναντι μου και άρχισα να μουτζουρώνω σε ένα μικρό Notebook. Έδειχνε αφηρημένος και σαν να μην παρακολουθεί την συζήτηση. Αργότερα μας είπε ότι το θέμα εκείνης της στιγμής, που ήταν για την αρρώστια ενός φίλου, τον έθλιβε, και γι' αυτό είχε αποσυνδέσει το ακουστικό!
Όταν του το έδειξα στην οθόνη μου είπε:
«Παναγιώτη με αδίκησες! Δεν είμαι και τόσο γέρος πια! »
Η κουβέντα άλλαξε πηδώντας από το ένα θέμα στο άλλο και η στάθμη του ουίσκι έπεφτε επικίνδυνα. Κάποια στιγμή σηκώθηκε να πάει στο μπάνιο, και όταν γύρισε μου λέει:
«Παναγιώτη εγώ σε αδίκησα! αύριο πρέπει οπωσδήποτε να επισκεφτώ τον κουρέα μου!»
Όλοι γελάσαμε γιατί σκεφτήκαμε ότι έκανε σύγκριση με το είδωλο του στον καθρέφτη
Από τότε δεν τον ξαναείδα πια. Μια δυο φόρες είχαμε δώσει ραντεβού να βρεθούμε, αλλά η Αθήνα πάντα σου βγάζει απρόοπτα και σου χαλάει τα σχέδια.
Το αρχείο αυτό για κάποιο μυστήριο λόγο που μόνον ο υπολογιστής μου γνωρίζει το έχασα. Το είχα στο μυαλό μου σαν ωραίο σχέδιο συναισθηματικά φορτισμένος, αφού πλέον ο Ανδρέας είχε φύγει. Ξαφνικά μια μέρα μου ήρθε σε ένα email !!! Το είχαμε στείλει στην κόρη του στο Βερολίνο πριν το χάσω και φυσικά το είχα ξεχάσει. Κάποια στιγμή που έγινε φαίνεται κουβέντα από τα παιδιά ότι το ψάχνω, αυτή το έστειλε στον Δημήτρη και αυτός σε μένα.
Όταν το ξαναείδα απογοητεύτηκα. Δεν μου αρέσει αυτό το σχέδιο. Είχε δίκιο ο Ανδρέας, αλλά ήταν πολύ ευγενής και στο μπάνιο θα σκέφτηκε ότι με στενοχώρησε και προσπάθησε να διορθώσει.
Εγώ όπως και η παρέα το είχαμε μυθοποιήσει στο μυαλό μας. Λίγο το ποτό, περισσότερο το ότι ήταν η τελευταία φορά που τον είδαμε ακμαίο.
Το ανεβάζω, γιατί με έφερε πίσω σε εκείνη τη βραδιά. Κάτι σαν μικρό μνημόσυνο στον Ανδρέα που με αποκαλούσε «ο τελευταίος φίλος μου» .

3 Comments:

  1. D.Angel said...
    Είμαι σίγουρη
    ότι θα σε βλέπει και
    θα χαμογελάει τώρα.....
    Φιλιά πολλά ευαίσθητε φίλε μου!
    Mitsobo said...
    Γεια σου ρε συ Άντζελα!!! Χαθήκαμε ρε παιδί μου!
    Πολλά τα και όμορφα τα κουταβάκια Ε?
    Μάγισσα Κίρκη said...
    Να τον θυμάσαι τον φίλο σου με αγάπη.Καλό του ταξίδι...:)

Post a Comment



για να δείτε τις προηγούμενες σελίδες klik στο "ΠΙΣΩ"

previous previous home

Giclée Print stor

 

© Panagiotis Mitsobonos 2009/20 | BARTDRIVER