Best Blogger Tips
TopBottom TopBottom

Giclée Print stor

ΓΙΑ ΜΕΓΕΝΘΥΣΗ -CLICK- ΠΑΝΩ ΣΤΙΣ ΕΙΚΟΝΕΣ.

Πέμπτη 18 Αυγούστου 2011


Δυο χρόνια έχουν περάσει από τότε που έφτιαξα αυτό το Blog και μέχρι στιγμής έχω ανεβάσει 197 αναρτήσεις, 11.607 επισκέπτες έχετε περάσει από τις σελίδες μου και έχουν γίνει 21.875 η 23.398 (με άλλο μετρητή) επισκέψεις σελίδων.



216 μέλη έχετε γραφτεί στο Blog μου και από 72 διαφορετικά κράτη έχω δεχτεί επισκέψεις


Φίλοι μου σας ευχαριστώ που περάσατε από δω και ελπίζω να συνεχίσει να σας ενδιαφέρει η δουλειά μου και να είμαστε σε επαφη και τον επόμενο χρόνο.

με εκτίμηση
Παναγιώτης Μητσομπόνος.


0 Comments:

Post a Comment



για να δείτε τις προηγούμενες σελίδες klik στο "ΠΙΣΩ"

previous previous home

Giclée Print stor

 

© Panagiotis Mitsobonos 2009/20 | BARTDRIVER